Monday, February 26, 2007

小雪回復單身即獲示愛 Elle Choi

【回復單身 即獲示愛】
小雪昨日與童愛玲(左)一同到荃灣出席有線兒童台的活動。新年期間,小雪去了初戀男友家中拜年,她坦言與陳迅元分居後,有些認識了很久的朋友竟然向她表白,她覺得很錯愕,但暫無意拍拖,只想專心工作。《蘋果日報》

分居後,往初戀男友家拜年?
認識很久的朋友表白,為什麼會感到錯愕?
錯愕對方暗戀自己多年?
還是錯愕對方選現在才表白?
早不表白,何以到分居後才表白?
世間上,有男人暗戀女人多年這回事嗎?
男人隱藏愛意,對誰有利?
男人為何要隱藏愛意?普遍嗎?
女人又有什麼方法使男人隱藏愛意,從而大無斯樣、理直氣壯地接受更多人的關懷?

4 comments:

陳叫 said...

男人隱藏愛意,個案比比皆是啊。當中部分人,會享受暗戀/單戀的過程,然後把它美化,和一些電影、小說、漫畫的感人戀歌相提並論,進而達到自悲自憐的目的。這舉動,大概是種精神上的自虐式快感吧。

eyer said...

自悲自憐既感覺確實幾high,不過總帶點無可奈何。識好多女仔都真係唔知男人呢鋪癮,尤其靚果d,外貌因素令佢地唔需要知,唔知就反而更有利。

陳叫 said...

其實講漏左,九成隱藏愛意既男人,都係其貌不揚、冇乜自信既怕羞仔,當中又有九成感情豐富,成日傷春悲秋,興玩精神自虐。

「因為靚,所以唔需要」,都可以應用0係「靚仔」身上──咁靚女遇著靚仔,咪好有花火?

eyer said...

你講果算係典型觀音兵。男人既主動,主要係獻殷勤;而女人所謂既主動,就係給男人機會獻殷勤。所以玩暗戀,女人始終無男人玩得咁癲咁盡。觀音兵經常跟出跟入,不斷refresh愛意;相對女人就寧願獨守空房,out of sight,out of mind。靚仔靚女就梗係容易有火花,見果d電視藝員成日搞搞震就知。不過今時今日做有錢仔似乎比做靚仔更易出火。