Monday, May 30, 2005

Swan Lake 天鵝湖 1

天鵝湖,每次聽都是一段經歷,都看到他們的開心,有時也會鬥鬥氣,也會鬧氣緒,彷佛就是一生的童話,無限的初戀。

這兩個小孩子,女的坐在第二行前排,男的坐隔行第四個位。他們開始留意對方。
女孩終於忍不住:你做乜望我。
男孩不甘示弱:我冇,係你望我呀。
女孩有點氣忿:明明係你望我。
男孩又來:冇呀,係你望我。
女孩:係你望我呀。
男孩:係你望我。
女孩:係你。
男孩:係你。
女孩:係你係你係你。
男孩:係你係你係你係你。
女孩:係你係你係你係你係你係你係你係你。
男孩:係你 x 一百萬次。
女孩眼仔泛紅,哇哇哇,哭起來了。
這是他們的開始。
待續...

No comments: