Saturday, March 18, 2006

天各一方

天各一方 - 曾路得

今日你同我天各一方
你有你既生活
我繼續我既忙碌
但假如有一日
我地真係係路上偶然咁撞到
我地會點下頭,問候一下
然後已經唔知講咩好
因為你會發現我已經改變
正如我可能唔再認識你
但係咁其實又有咩關係
我袛係知道係呢一剎那
我係想念你

誰令我能情深一片
令我輕柔如水清澈
令我心靈回復恬靜
令我拋棄內心牽掛
重拾往年純潔美夢
讓我心靈重得安慰
讓我安躺月下

其實乜野先至係真實而恆久既呢
或者我應該就咁保存住呢一份渴望希冀
俾我相信世上有一幸福垂手可得
又永遠係掌握之外
有時激情捉係手裡面會化為灰燼
反而藏係心底可以歷久常新
貪求思慕只因痴
一切眼淚思憶都係徒然

文章《春冷 The Chill of Spring》插曲

No comments: