Wednesday, March 21, 2007

准妳再一次 To Love Once

起哥哥張國榮,妳或者依然懷念他的妖嬈,也曾經幻想過與他一夜情。無奈哥哥畢竟離開了我們,但若然給妳遇到一位跟他長得極相似的年輕俏男,妳會否把握機會,不顧一切跟他轟轟烈烈愛一次?

近月網上流行一個小玩意,就是將自己的相片上載到網站myheritage.com,它便會按照妳的面型輪廓篩選出一些近樣的明星名人。看過不少玩家的評語,他們都似乎玩得頗陶醉。

誤打誤撞闖入了transcendent emperor的網誌,驚為天人,原來這位俊朗倜儻的哥仔就是張國榮的轉世童子。他雖然不是哥哥100%的複板,但以哥哥「神男」的級別,能夠達到百分之六十強亦應該足教少女失心瘋。妳是否也看他著迷了?噗卜~~噗卜~~噗卜~~噗卜~~噗卜~~噗卜~~噗卜~~

哥哥不合脾胃,另一神男朝偉又如何?(from yuping's blog)

看到他們的比照,腦海憶起羅湖商業城裡那些禮貌周周的售貨員。今天大家對那些售貨員逢人叫「靚仔靚女」的招呼不以為然,但只要形式轉一轉,心花怒放猶在不言中。

這個令人感覺良好的小玩意
玩的開心
看到妳笑開心
夠了 夠了
開心就係咁簡單

4 comments:

kristie said...

我玩過myheritage,話我似鄭秀文同孫燕姿,我懷疑佢地係個database入面唯一幾個華裔女性.

eyer said...

咁即係準唔準?你阿生咪好幸福有個明星相既太座,咁有冇考慮去做歌星@@

kristie said...

我咁大個人,淨係細個成日俾人話過我似黃紀螢(三甲唔入呀該猥),咁你覺唔覺得我會似鄭秀文同孫燕姿??

eyer said...

d人話女大18變。又所謂「美人遲熟」,好多女仔要到中學畢業,甚至出黎做野先開始變靚d,唔少心理上調節唔黎,思想仲有d神經質。至於你似唔似鄭秀文,你又覺得上面兩個哥仔似唔似榮榮同偉偉 =□=