Wednesday, April 11, 2007

Wii Avatar 頭像拼圖

姑婆winki介紹這個後現代【拼圖玩意】,原來是改自任天堂Wii的「Mii頻道」漫畫頭像。

既然有口話人:「點解揀面尖尖既,面頰果兩團小小既腴肉呢」,到自己砌就得檢點些,於下巴位置起一漪漣,算是有所交代吧。至於似不似,那就要超越後現代,從印象派的角度感受。眼前盡非真實,全憑內心共鳴。整開就順便勾勒埋夢中情人,大家知道佢下落唔該登聲 :P

相關連結:Roll Your Own Mii, pre-Wii

7 comments:

April Kam said...

謝謝你!
我是在12日出生的=)

ps 個拼圖好得意

啊澤 said...

i've added you to my blog roll!

Anonymous said...

april, 嬲記 - welcome 多多指教。

imak said...

有無攪錯呀...既然眼前盡非真實, 整乜唔攪個型英帥靚正既mii 出黎呀?

Anonymous said...

蠢左添,既然唔駛成本,應該去到盡

winking said...

嘩~喺自己地頭稱呼我做「姑婆」?你五行欠打乎?-_-

哦,原來你個夢中情人係咁嘅樣嘅~咁真係幫你唔倒喇,我咁耐都未見過咁省鏡嘅女仔呢~:p

Anonymous said...

「姑婆」係長輩稱呼,尊重你麻。
佢係「夢中情人」麻,發夢時遇到搞下野就夠喇,現實生活遇到都唔到我啦,點食得佢住呀。